"הציבור מתמודד עם מידע שקרי על החיסונים ומשרד הבריאות שותק"

צבי טסלר No Comments on "הציבור מתמודד עם מידע שקרי על החיסונים ומשרד הבריאות שותק"

גל שקרי של פייק ניוז על החיסונים: עמותת מדעת פנתה למשרד הבריאות כי ייצא בהסברה אחראית ומסודרת לציבור, על חיסון הקורונה, בכדי להביא למקסימום של שיתוף פעולה ציבורי במבצע החיסונים. משרד הבריאות טרם ענה לפנייה

חיסון חברת פייזר צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כבר חודשים רבים שתאוריות שונות ומשונות ללא כל ביסוס ומידע רפואי, פורחות לאוויר העולם דרך הרשתות החברתיות ותיבות הדואר בכדי להפחיד את הישראלים ממתן קבלת חיסון לנגיף הקורונה שיביא לסיום המגיפה הקשה. במשרד הבריאות טרם יצאו בקמפיין מסודר ומעמיק בכדי להציג מידע אמין ומסודר בנוגע לחיסונים.

התיאוריות וההפחדה וחוסר מידע אמין לציבור מנגד, עלולים להביא לכך כי ישראלים רבים לא יבואו להתחסן ושגרת המגיפה תימשך וצפויה גם לעלות בחיי אדם. כבר בסקרים האחרונים קרוב ל35% מהישראלים הצהירו כי לא יתחסנו.

בעמותת מדעת אומרים כי "אם משרד הבריאות לא ימלא את תפקידו עכשיו, אנחנו עלולים לראות בשנים הקרובות התפרצות של מגפות אחרות, בדומה להתפרצות החצבת של 2018". העמותה פנתה למשרד הבריאות במכתב הדורש הסברה אחראית ומסודרת, אולם הפנייה לא נענתה.

בתוך כך, עמותת מדעת פתחה השבוע במסע הסברה לעידוד התחסנות בחיסון הקורונה. בנוסף, העמותה תקיים הרצאות לצוותי הרפואה ולציבור הרחב, בדגש על אוכלוסיות בסיכון ועל הציבור הערבי והחרדי.

אדוה לוטן, מנכ"לית עמותת מדעת אמרה: "משרד הבריאות היה חייב להתחיל אתמול בהפצה מסודרת של מידע לציבור הרחב ולצוותי הרפואה, בגובה העיניים ובמחובר לחששות הצפים מהשטח, באופן שיאפשר להם לקבל החלטות שקולות ולהתמודד עם גל המידע השקרי שמציף את הציבור".



0 תגובות